Dunajska 106 1000 Ljubljana T: (01) 530 90 20 F: (01) 530 90 40 E: leoss@leoss.si
05.07.2017
Čakalne vrste so realnost že stoletja. Sosednje države v tem vidijo posel zato obstajajo podjetja, ki za druga podjetja stojijo v vrsti na bankah, poštah, uradih, trgovinah..., in sicer zato, ker razumejo, da je čas denar. Podjetje raje najame nekoga, da za njih opravi birokracijo, saj vedo, da čas njihovega zaposlenega stane več, kot če za to najamejo podjetje, ki se s tem ukvarja. Problem nastane tudi na samem mestu čakalnih vrst. Če so te dolge je nezadovoljstvo strank moč občutiti tudi takoj, ko stopimo v prostor. To se odraža tudi na okencu, kjer se prenaša na zaposlene. Predstavljajte si, da bi se lahko postavili v digitalno vrsto na lokaciji, od doma ali iz službe. |
|
Mobilna aplikacija |
Kioski po meri vsakemu podjetju |
Tipični scenarij: Pridemo na lokacijo, kjer moramo nekaj opraviti in so čakalne vrste realnost. Stopimo do prednatisnjenih listkov s številkami ali do terminala, ki nam izda številko. Nato se vsedemo (če je gneča, stojimo) in čakamo na klic ali prikaz naše številke. Večinoma ne vemo niti, kdaj približno bomo na vrsti. Digitalni scenarij 1: Pridemo na lokacijo, kjer moramo nekaj opraviti in so čakalne vrste realnost. Stopimo do terminala, kjer lahko konvecnionalno natisnemo listek s številko ali se odločimo za digitalno pot in s svojim pametnim telefonom odčitamo črtno kodo. Aplikacija nam pokaže, koliko ljudi je pred nami in kdaj bomo na vrsti. Vse se ažurira preko mobilnih podatkov, zato nam nič ne brani, da gremo med tem po drugih opravkih ali le na kavo. Aplikacija nam sporoči (če si namestimo alarm), da so pred nami samo še trije ljudje in da za enega na okencu porabijo približno 3 minute. Ostane nam okoli 9 minut, da pridemo na lokacijo, kjer imamo opravek. Digitalni scenarij 2: Nismo na lokaciji in se v čakalno vrsto prijavimo oddaljeno, še bolje, izberemo svoj razpoložljiv termin. Sistem nas uvrsti v vrsto in nam ažurno sporoča, kdaj smo na vrsti (npr. izpeljanka za ordinacije – prijavimo se na razpoložljiv termin, aplikacija nam sporoča tudi zamik, zaradi ostalih pacientov, zato je naš čas prihoda variabilen in s tem najučinkovitejši). Izpeljank je še mnogo, bistvo je, da kiosk oziroma terminal v povezavi s tehnologijo pametnih telefonov omogoča tako imenovane digitalne ekspresne vrste. Pogoj je, da dodelimo npr. 4 izmed 10 okencev temu in opazujemo, kako ljudje hodijo na ta okenca brez čakanja, saj jim sistem omogoča ažurni prikaz prihoda. |
|
Naše celovite rešitve krepijo zmožnosti vašega poslovanja. Vaš informacijski sistem dopolnjujejo s sposobnostmi naše tehnologije za maksimalno učinkovitost. Odpravite zastarelo papirno poslovanje ter svoji ekipi zagotovite ažurne podatke tam, kjer jih potrebuje. Več ...
12.03.2024
Spletno naročanjeB2B sistem za enostavno in hitro naročanje opreme za črtno kodo in RFID |
Celovite rešitveProgramski paketi MOBOS omogočajo uvajanje rešitev na ključ |
Strokovnjak svetujeČrtna koda in RFID zagotavljata hiter, enostaven in zanesljiv strojni prenos podatkov |