Dunajska 106 1000 Ljubljana T: (01) 530 90 20 F: (01) 530 90 40 E: leoss@leoss.si
29.06.2020
Zahvaljujoč sodobni tehnologiji lahko danes trgovci fizičnih trgovin dokaj natančno vedo, kaj bi kupci želeli videti in doživeti, ko stopijo v prodajalno. Večina trgovcev (77%) meni, da so kupci zadovoljni s personalizacijo, ki jo doživijo v trgovini. V resnici pa takih ni večina, temveč dobra polovica - 57%. Razlika je očitna in trgovci bodo morali to razliko zmanjšati, če bodo hoteli povečati obisk v fizičnih trgovinah.
Več kot polovica nakupa se še vedno dogaja v fizičnih in ne spletnih trgovinah. Res je, da se je pravilo v času pandemije obrnilo, bo pa zanimivo spremljati, kako se bodo trendi spreminjali s časom. Projekcija za naslednjih pet let je sicer bila, da bo nakupov v fizičnih trgovinah vedno manj (46% namesto današnjih 57%), vendar večina svetovnih trgovcev povečuje število trgovin.
S povečanjem števila trgovin se veča tudi število testnih postavitev različnih tehnologij v želji po boljšem razumevanju obnašanja kupcev. Vendar, katera izmed tehnologij, ki so danes na voljo, je najbolj primerna? Je to "eye in the sky", ki skrbi za sledenje kupcem po trgovini, obenem pa preverja na primer, katere obleke so bile odnešene v kabine za pomerjanje in katere ne? Katere obleke so nato kupljene, katere ne? So morda boljša opcija ročni terminali, ki zaposlenim nudijo podporo pri komunikaciji s kupci in zalednimi sistemi? Modra e-cenovke, ki lahko prikazujejo cene personalizirano?
Glede na to, da je 50% kupcev takih, ki želijo v trgovini opraviti večino sami, 5% takih, ki želijo imeti stalno ob sebi zaposlenega, ostali pa kombinacijo je najverjetneje, da bo šlo v prihodnosti za kombinacijo. Tehnologija ne bo zamenjala zaposlene, temveč jim bo omogočila bistveno več informacij za vodenje in učenje kupca o artiklih, načinu iskanja dodatnih podatkov o artiklih, načinih nakupa... Tako lahko smatramo, da bodo trgovine prihodnosti kombinacija tehnologij, ki se bodo v pilotnih testiranjih izkazale za najbolj primerne in zaposlenih, ki bodo informacije zbrane s pomočjo teh tehnologij znali uporabiti za kar najboljšo izkušnjo kupca.
Katere tehnologije so tiste, ki so se do sedaj izkazale za najbolj primerne, pa v naslednjem mesečniku.
Naše celovite rešitve krepijo zmožnosti vašega poslovanja. Vaš informacijski sistem dopolnjujejo s sposobnostmi naše tehnologije za maksimalno učinkovitost. Odpravite zastarelo papirno poslovanje ter svoji ekipi zagotovite ažurne podatke tam, kjer jih potrebuje. Več ...
12.03.2024
Spletno naročanjeB2B sistem za enostavno in hitro naročanje opreme za črtno kodo in RFID |
Celovite rešitveProgramski paketi MOBOS omogočajo uvajanje rešitev na ključ |
Strokovnjak svetujeČrtna koda in RFID zagotavljata hiter, enostaven in zanesljiv strojni prenos podatkov |