E-mail: leoss@leoss.si telefon: (01) 530 90 20

 
 
 

Prijava na e-novice

 
    1. LEOSS d.o.o. varstvu osebnih podatkov posveča posebno pozornost. Pravila glede uporabe si preberete v Pravilniku.
 
 

Povpraševanje

Vsebina

 
    1. LEOSS d.o.o. varstvu osebnih podatkov posveča posebno pozornost. Pravila glede uporabe si preberete v Pravilniku.
 
 

Zaupanje v obisk trgovin

Zaupanje v obisk trgovin

19.04.2021

V zadnjem letu se strah pred okužbo s korona virusom v povprečju ni zmanjšal, še več, indeks je zrasel za eno odstotno točko. Poleg tega 38% ljudi ne želi v neživilske trgovine oziroma v trgovine nasploh, če ni nujno in raje uporabijo druge načine pridobivanja dobrin. Morda še bolj »zanimivo« je, da v povprečju 49% ljudi verjame, da se bodo okužili v trgovini, kar botruje 51% zmanjšanju obiska v trgovinah. Del opisanih namerava nov proces nakupovanja obdržati tudi po pandemiji, zato je izjemnega pomena, da poskušajo trgovci z uvajanjem novih protokolov ali tehnologij poskrbeti za čim manjšo možnost prenosa virusa.
En del k višji varnosti prispeva tudi sistem Pricer (ESL – elektronski prikazovalniki) s svojo tehnologijo in funkcionalnostmi.


1. Zmanjšanje časa preživetega v trgovini
Naše navade glede nakupovanja v večini pomenijo obiskovanje v povprečju 1-2 živilskih trgovin, eno tehnično, pri tekstilnih je številka že višja. Vendar vsaj za stalne vemo, kje kakšen artikel je in se lahko hitro obrnemo, če le kupujemo kar kupujemo stalno. Po nekaj mesecih trgovine spremenijo mesta artiklov in učenje se začne znova. Razlogov za spremembo je lahko več, najbolj običajen je želja, da kupci vidijo še kakšen drug artikel in ga impulzivno kupijo. V kolikor ima trgovina implementirano digitalizacijo polic, ima lahko trgovina artikle na vedno istih mestih, kupci pa do njih dostopajo po različnih poteh. Seveda mora biti izpolnjen dodaten pogoj in sicer implementacija sistema Pricer z mobilno aplikacijo. Za kar najhitrejše in najbolj učinkovito nakupovanje, si kupec namesti aplikacijo trgovine in se vanjo vpiše (včlani). Vsakič, ko stopi v trgovino, dobi ažurne pozicije artiklov. Tak način nakupovanja zahteva predhodno izbiro artiklov, ki jih bodo kupili. Sistem Pricer kupca zazna in mu glede na predhodno izbrane artikle izriše pot nakupa. Do istega artikla gre kupec enkrat po eni poti, drugič po drugi. Tako kar najhitreje zaključi obisk v trgovini, kar zmanjša možnost za prenos virusa.


2. Zmanjšanje možnosti srečanja z drugimi kupci in zaposlenimi (če to želimo)
V kolikor je v trgovini osebje za zapolnjevanje prodajnih polic in uporabljajo enak sistem kot kupci, lahko vse obiskovalce avtomatsko usmerjamo tako, da se ne srečujejo (oziroma, da se srečujejo čim manj). S tem dosežemo zmanjšamo slab občutek obiska trgovin, tako zaposleni, kot kupci pa imajo večjo kontrolo socialnih stikov, kar se odraža v zviševanju tolerance obiska in resničnemu nižanju možnosti prenosa okužbe.


3. Plačevanje kar pri policah
Elektronske cenovke imajo vgrajen NFC (near field communication) modul, ki lahko z nekaj mere domišljije in znanja omogočijo vrsto izboljšanih procesov, med drugim tudi plačevanje. To lahko izvedemo na več načinov. Prvi in najučinkovitejši bi bil, da se vse opravi na polici. S telefonom se približamo cenovki, določimo količino, postavimo izdelek v nakupovalni voziček in to ponavljamo do izhoda, kjer plačamo kar preko telefonu. Drugi način bi bil, da je prva faza enaka, plačamo pa na blagajni tako, da nam prodajalec/ka odčita zgenerirano črtno kodo, ki zajema informacije o celotnem nakupu. Načinov bi se lahko domislili še precej.
Trgovine, ki sistem Pricer že uporabljajo, imajo vso infrastrukturo že na voljo. Aktivirati je potrebno funkcionalnosti, morda dodati nekaj strojne opreme (BLE), dodelati aplikacijo in promovirati uporabo. To so majhni koraki k postopnemu dobivanju ponovnega zaupanja do obiska trgovin.

 
 
 
 
 
 

Strokovnjak svetuje

 
 
 
 

Želite povečati produktivnost?

Želite povečati produktivnost?

Naše celovite rešitve krepijo zmožnosti vašega poslovanja. Vaš informacijski sistem dopolnjujejo s sposobnostmi naše tehnologije za maksimalno učinkovitost. Odpravite zastarelo papirno poslovanje ter svoji ekipi zagotovite ažurne podatke tam, kjer jih potrebuje. Več ...

 
 
 
 
  • Zebra
    Zebra
    Honeywell
    Honeywell
    Nicelabel
    Nicelabel
    Pricer
    Pricer
    Denso
    Denso
    Godex
    Godex
    Omron Microscan
    Omron Microscan
    Datalogic
    Datalogic
  • CipherLab
    CipherLab
    Custom
    Custom
    Intermec by Honeywell
    Intermec by Honeywell
    DatamaxOneil
    DatamaxOneil
    NordicID
    NordicID
    Opticon
    Opticon
    Unitech
    Unitech
    Motorola Solutions
    Motorola Solutions
 
 

Spletno naročanje

B2B sistem za enostavno in hitro naročanje opreme za črtno kodo in RFID

Celovite rešitve

Programski paketi MOBOS omogočajo uvajanje rešitev na ključ

Strokovnjak svetuje

Črtna koda in RFID zagotavljata hiter, enostaven in zanesljiv strojni prenos podatkov

 

 
 
 

Povpraševanje

Delovni čas: 7.30 - 15.30
 
 
 

Podpora

 
 
                                 Delovni čas: 7.30 - 15.30
 
 
 

Servis

Delovni čas: 7.30 - 15.30
 
 
 

      

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.