E-mail: leoss@leoss.si telefon: (01) 530 90 20

 
 
 

Prijava na e-novice

 
    1. LEOSS d.o.o. varstvu osebnih podatkov posveča posebno pozornost. Pravila glede uporabe si preberete v Pravilniku.
 
 

Povpraševanje

Vsebina

 
    1. LEOSS d.o.o. varstvu osebnih podatkov posveča posebno pozornost. Pravila glede uporabe si preberete v Pravilniku.
 
 

Digitalizacija upravljanja z zalogami v podjetju Walgreens

Digitalizacija upravljanja z zalogami v podjetju Walgreens

22.07.2021

Problemi

Walgreens oskrbuje 8 milijonov kupcev na spletu in v svojih 9560 trgovinah. Digitalna preobrazba podjetja je razkrila, da orodja za upravljanje zalog v lekarnah zaostajajo za pričakovanji digitalno podkovanih kupcev. Zastarele naprave so neučinkovito opravljale kritične naloge povezane s trgovino, npr. iskanje izdelka za kupca, kar je ogrozilo opravljanje storitve. Vodstvo trgovin je oviral tudi neučinkovit in okoren sistem analognega sledenja zalog s pomočjo vsem znane kombinacije svinčnika in papirja, po kateri sledi še vnos vseh teh podatkov v računalniške sisteme, kjer zaradi človeške napake nemalokrat pride do razhajanj.

Rešitve

Walgreens je svoje ekipe opremil s tabličnimi računalniki Zebra ET50 in ročnimi terminali Zebra TC51. Poslovno inteligentne mobilne rešitve olajšajo avtomatizirano sprotno pregledovanje zalog.

Rezultati

Mobilne rešitve so zaposlenim pomagale bolje in hitreje zadovoljiti potrebe kupcev na sami lokaciji, npr. iskanje izdelka in pošiljanje na dom, ne da bi morali kdaj zapustiti stranko. Prav tako so v upravljanje inventarja vnesli novo dinamiko in povečali natančnost. Mobilne naprave so poslovodjem omogočale štetje in dopolnjevanje blaga neposredno v prodajalni, pri čemer so do podatkov, ki te procese omogočajo, dostopali v realnem času.

Preoblikovanje nakupovalne izkušnje

Današnji kupci pričakujejo, da bo digitalna tehnologija opravljala vsakodnevna opravila – sinhronizirala in usmerjala nakupne postopke tako na spletu, kot v fizični trgovini. Da bi ostala zvesta svojim kupcem, je veriga lekarn pristopila k zamenjavi zastarelih tehnoloških platform. Potrebe potrošnikov po nakupih se konstantno povečujejo, zanimanja za nakup prek spleta in prevzema v trgovini je vedno več. Walgreens je bil omejen z obstoječim sistemom za upravljanje zalog, predvsem z nujnimi a neobstoječimi funkcionalnostmi, ki bi omogočale hitro, učinkovito in natančno delo. Za prodajne ekipe je bila težava hitro in učinkovito poiskati blago, kar je pomenilo manj časa, ki so ga lahko namenjali strankam in s tem slabšo storitev. Obstoječi sistem je zaposlene v trgovinah prisilil, da so pregledovali zaloge iz namiznih računalnikov v pisarnah, daleč stran od mesta interakcije s stranko, torej v sami prodajalni.

Nadgradnja na mobilne rešitve z ročnimi terminali

Ko je Charles R. Walgreens leta 1901 kupil lekarno v Chicagu, kjer je delal kot farmacevt, je nastalo podjetje Walgreens. Od takrat se v DNK podjetja Walgreens implementirajo inovacije, ki jih zahtevajo kupci - od uvedbe »drive-in« prevzema zdravil na recept do mobilne aplikacije s petimi zvezdicami, ki se ponaša s 50 milijoni prenosov in ustvari 20% prodaje.

Pogosta raba aplikacije dokazuje, da so kupci v Walgreensu uporabniki mobilnih telefonov, ki preživijo veliko časa na spletu, je povedal Steve Turner, glavni informacijski direktor in podpredsednik verige. "Tako kot vse v maloprodaji" dodaja Turner "so tudi pričakovanja kupcev večja. Današnji kupci želijo dobiti kar potrebujejo takoj. Tu smo, da jim to omogočimo. Vsak dan oskrbujemo 8 milijonov strank na spletu in v fizičnih trgovinah, zato moramo ves čas preučevati njihovo vedenje, jih razumeti in jim olajšati nakupne procese."

Walgreens je eden največjih trgovcev na drobno v ZDA. "Imeli smo veliko različnih starih naprav, ki so jih člani ekipe uporabljali v trgovinah," pravi Andrea Farris, podpredsednica posebnih projektov, uporabniških izkušenj in tehnoloških inovacij za Walgreens.

"Izziv ni bil le kako izboljšati svoje potrošniške aplikacije, ampak tudi, kako v trgovinah poskrbeti za svojo ekipo in ji ponuditi boljša orodja za opravljanje svojega dela. Ko smo pogledali obseg rešitev, ki smo jih morali uporabiti v svojih trgovinah in število naprav, ki smo jih morali zamenjati, smo potrebovali partnerja, ki je že dokazal, da lahko podpira obseg, ki ga imamo" razloži Farris. "Zebra se nam je zdela idealna, ker delimo skupno vizijo uporabe tehnologije za preoblikovanje izkušenj v trgovinah."

Reševanje zalog na policah

Izdelki, ki niso na zalogi na prodajnih policah, zmanjšujejo zadovoljstvo kupcev in posledično tudi prodajo v trgovinah. Študije kažejo, da ko se kupec pri prodajalcu stalno sooča z manjkajočimi zalogami, opusti nakup ali izdelek kupi od konkurenta. Takega kupca se izjemno težko prepriča, da se vrne k prvotnemu prodajalcu. Za Walgreens je odprava stalnega boja z zalogami postala nujna prednostna naloga. "Pred uporabo naprav Zebra je bilo v trgovini težko najti izdelke," pravi vodja trgovine Walgreens Brian Meltzer. "Nismo imeli niti slikovnega materiala, na katere bi se lahko zanašali, da bi pomagali strankam, ampak samo opise izdelkov, ki kupcu seveda niso v prvem planu" pravi Meltzer.

"Zebrine naprave so majhne in enostavne za uporabo ter poenostavljajo iskanje izdelkov v celotni trgovini," pravi Meltzer. Ročni terminal TC51 prikazuje barvne slike z opisi, ki jih lahko pokažemo strankam."

Aplikacija MyStore v napravi služi kot dinamični portal za sprotne informacije o izdelkih, od natančnega določanja lokacije predmeta, bodisi v trgovini ali v skladišču, do ponujanja bogatih opisov izdelkov in podatkov o cenah.

Če izdelek, ki ga kupec išče, ni na voljo, lahko prodajalec izdelek kar na napravi naroči, načrtuje kasnejši prevzem izdelka ali pošiljanje na naslov kupca in s tem prihrani čas, predvsem pa izkušnjo stranke. Tablični računalniki in ročni terminali prodajalcem olajšajo delo s strankami in opravljanje njihovih nalog v trgovinah" pravi Meltzer.

Kakšna je teža fizičnih trgovin?

Dve desetletji po revoluciji spletnih trgovin, ki še vedno rastejo in večajo delež prodaje, raste tudi celotna prodaja znotraj trgovinskih verig. Če so trgovci menili, da bodo postale fizične trgovine nepotrebne, vidimo ravno nasproten trend. Večkanalni (omnichannel) model poslovanja prihaja vedno bolj v ospredje. Nakupne navade se spreminjajo v smeri »kar mi danes najbolj odgovarja«, to pomeni, da lahko kupec danes naroči po spletu, jutri bo uporabil funkcionalnost »klikni in dvigni« (ker se bo ravno iz službe peljal mimo), pojutrišnjem pa se bo ustavil v trgovini, ker si bo želel izdelek najprej videti v živo. Temu pritrjuje tudi dejstvo, da bo v naslednjih petih letih nove trgovine odprlo več kot 850 spletnih trgovcev z namenom ustvarjanja lojalnosti kupcev in podpiranja modela večkanalne prodaje.

»Pristop postaviti naše stranke na prvo mesto se mi zdi čarobno in tudi nujno, saj skoraj 80% vseh živi v razdalji sedmih kilometrov od trgovine,« pravi Steve Turner. »«
"Postaviti naše stranke na prvo mesto je prava čarobnost našega pristopa, saj skoraj 80% kupcev živi v razdalji sedmih kilometrov od trgovine," pravi Steve Turner. "To je dodana vrednost, ki si jo naši kupci zaslužijo in je tudi temelj, na katerem je Walgreens zgrajen«.

Z milijardami dolarjev, ki se pretakajo v nakupnih procesih, je informacija o lokaciji izdelka v določenem trenutku v dobavni verigi bolj kritična kot kadarkoli prej. A realnost za Walgreens je bila, da niso bili opolnomočeni za upravljanje z 10.000 fizičnimi trgovinami na takem nivoju.

Zmanjševanje neučinkovitega upravljanja zalog

Kot rečeno, sistem za upravljanje z zalogami ni bil dorasel vedno večjim potrebam, kar se je odražalo v učinkovitosti zaposlenih in odnosu do strank.
Platforma za upravljanje zalog trgovin, ki so jo uporabljali, ni uspešno optimizirala produktivnosti delavcev. Zaposleni v trgovini so bili vezani na stacionarne računalnike v pisarnah trgovin, ki so delovale kot enotno, fiksno skladišče podatkov o upravljanju zalog.

Poslovodje so ročno pregledali zaloge in se s papirji sprehajali po trgovini, da bi poiskali izdelke, ki jih je treba dopolniti na polici ali v skladišču. Nato so papirje odnesli nazaj v svojo pisarno in jih vnesli v računalnik. Ročni postopek je bil dolgotrajen in nagnjen k človeškim napakam.

Po nadgradnji na mobilne naprave Zebra TC51 in aplikacijo »My Inventory« lahko poslovodje v realnem času vnašajo ali pridobije podatke iz trgovine ali skladišča, ne da bi morali oditi v svojo pisarno, kar jim prihrani čas, hkrati pa poveča njihovo učinkovitost. Zaobšli so napak, ki jih naredi zaposleni pri prepisovanju, saj gre pri takem procesu enostavno za odčitavanje črtnih kod, vpisuje se le število kosov.

Opremljeni z Zebra TC51 in Zebra ET50 lahko poslovodje zdaj optično odčitavajo izdelke, prerazporedijo blago in preverjajo zalogo na licu mesta. Zaposleni pridobijo vidnost celotne dobavne verige, saj preko naprav ugotovijo, ali je izdelek v trgovini ali v tovornjaku oziroma kombiju na poti v trgovino in bo prispel naslednji dan.

»Z novimi napravami in platformo imajo naši sodelavci informacije na dosegu roke in to kar medtem, ko so v trgovini med strankami,« pravi Turner.

Opremljenost zaposlenih z mobilnimi napravami je prodajnim ekipam podjetja Walgreens prinesla tudi novo fleksibilnost pri merjenju ključnih kazalnikov uspešnosti. "Če se npr. spremenijo vremenski pogoji, so zaposleni na podlagi informacij v realnem času pripravljeni preusmeriti pozornost na različne promocije izdelkov v trgovini", pravi Turner.

Učinkovitost v prodajalnah

Poleg tega so naprave intuitivne in uporabniku prijazne (Android), zaradi česar je usposabljanje zaposlenih v trgovinah enostavno. "Novi član ekipe ga lahko vzame brez kakršnegakoli treninga in sam ugotovi, kako se uporablja," pravi Meltzer.

Za Walgreens se zdi, da je bila nadgradnja prava odločitev. "Ko smo vpeljali Zebrine ročne terminale in tablice smo takoj dobili odlične povratne informacije od zaposlenih," zaključuje Farris. "Postajajo osrednji element za izboljšanje poslovanja v trgovinah - od zmanjšanja števila nalog, do večje prisotnosti v interakciji s kupci."

 
 
 
 
 
 

Strokovnjak svetuje

 
 
 
 

Želite povečati produktivnost?

Želite povečati produktivnost?

Naše celovite rešitve krepijo zmožnosti vašega poslovanja. Vaš informacijski sistem dopolnjujejo s sposobnostmi naše tehnologije za maksimalno učinkovitost. Odpravite zastarelo papirno poslovanje ter svoji ekipi zagotovite ažurne podatke tam, kjer jih potrebuje. Več ...

 
 
 
 
  • Zebra
    Zebra
    Honeywell
    Honeywell
    Nicelabel
    Nicelabel
    Pricer
    Pricer
    Denso
    Denso
    Godex
    Godex
    Omron Microscan
    Omron Microscan
    Datalogic
    Datalogic
  • CipherLab
    CipherLab
    Custom
    Custom
    Intermec by Honeywell
    Intermec by Honeywell
    DatamaxOneil
    DatamaxOneil
    NordicID
    NordicID
    Opticon
    Opticon
    Unitech
    Unitech
    Motorola Solutions
    Motorola Solutions
 
 

Spletno naročanje

B2B sistem za enostavno in hitro naročanje opreme za črtno kodo in RFID

Celovite rešitve

Programski paketi MOBOS omogočajo uvajanje rešitev na ključ

Strokovnjak svetuje

Črtna koda in RFID zagotavljata hiter, enostaven in zanesljiv strojni prenos podatkov

 

 
 
 

Povpraševanje

Delovni čas: 7.30 - 15.30
 
 
 

Podpora

 
                                 Delovni čas: 7.30 - 15.30
 
 
 

Servis

Delovni čas: 7.30 - 15.30
 
 
 

      

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.