E-mail: leoss@leoss.si telefon: (01) 530 90 20

 
 
 

Prijava na e-novice

 
    1. LEOSS d.o.o. varstvu osebnih podatkov posveča posebno pozornost. Pravila glede uporabe si preberete v Pravilniku.
 
 

Povpraševanje

Vsebina

 
    1. LEOSS d.o.o. varstvu osebnih podatkov posveča posebno pozornost. Pravila glede uporabe si preberete v Pravilniku.
 
 

Izteka se rok za pripombe na predvideno uvedbo davčnih blagajn

Izteka se rok za pripombe na predvideno uvedbo davčnih blagajn

03.04.2015

Na finančnem ministrstvu le še do petka, 3. aprila 2015, čakajo na pripombe na predvideno uvedbo davčnih blagajn. Te naj bi bile po načrtih vlade za vse ponudnike blaga in storitev, ki poslujejo z gotovino, obvezne od 1. oktobra. Vlada si od davčnih blagajn obeta manj utajenih davkov, v gospodarstvu opozarjajo, da bodo imeli le dodatne stroške.

Vlada se je odločila za tak sistem davčnih blagajn, kjer bo treba račune, ki so plačani v gotovini, v času njihove izdaje potrditi pri davčnem organu. Potrditev računa bo potekala v realnem času preko vzpostavljene elektronske povezave med zavezancem in informacijskim sistemom davčnega organa.

V ta namen bodo zavezanci uporabljali elektronske naprave, kot so osebni računalnik, tablični računalnik ali pametni telefon, ki imajo vzpostavljeno elektronsko povezavo s Finančno upravo (Furs) in omogočajo podpisovanje sporočil s kvalificiranim digitalnim potrdilom.

Po oceni Fursa bo davčne blagajne potrebovalo okoli 80.000 davčnih zavezancev. Njihovi stroški bodo različni, in sicer se bodo glede na to, ali že zdaj uporabljajo računalniške registrske blagajne in imajo možnost dostopa do interneta, gibali od nič do približno 300 evrov.

A po oceni zavezancev bodo ti stroški precej višji. Okvirni strošek nakupa in vzdrževanja naj bi se gibal okoli 1500 evrov, ocenjujejo v Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije (OZS). “Država naj kupi davčne blagajne in jih tudi vzdržuje,” je prejšnji teden na novinarski konferenci opozoril predsednik OZS Branko Meh.

Vlada obljublja, da se bodo stroški nakupa davčnih blagajn ter ureditve dostopa do interneta priznali kot davčno priznani odhodki in bo torej mogoče za toliko znižati davčno osnovo. Poleg tega bodo zavezanci v skladu z že veljavno zakonodajo lahko uveljavljali tudi olajšavo za naložbo v davčne blagajne.

Vir: STA

Ključna vprašanja:

  • kako dvigniti kakovost opravljenih storitev in s tem v lokal zvabiti več gostov? 
  • kako pospešiti izdajo naročil (gostinskih storitev)?
  • kako povečati storilnost strežbe in kuhinje?
  • in kako zadostiti zakonskim zahtevam?

Odgovor je celovita rešitev POS davčne blagajne, ki jo uporablja več kot 3.800 gostinskih lokalov v 19 državah sveta in z njo letno izda 6,5 milijonov računov. POS davčne blagajne za gostince so orodje, s katerim postavite pravila poslovanja (zaledna pisarna), zadostite zakonskim zahtevam, obvladujete prevzem in izdajo naročil, povežete strežbo s kuhinjo, poskrbite za skladišče in celo približate jedilnik gostom. Rok za uvedbo fiskalizacije se izteka, zato je zdaj pravi čas, da pospešite proces naročanja z uporabo tabličnih računalnikov in navdušite svoje goste z odličnim pristopom in storitvijo.

Pošlji povpraševanje 

Več o rešitvi, ki je funkcionalno zasnovana točno po željah gostincev na povezavi http://leoss.si/prodajni_program/celovite_resitve/pos_davcne_blagajne/256/pos_davcne_blagajne_za_gostince/ .

So davčne POS blagajne zanimive za vaše podjetje? Sporočite na leoss@leoss.si ali na telefon (01) 530 90 28, kontakt je Miha Gantar. Za vse produkte iz našega kataloga zagotavljamo kompletno podporo in pomoč kot tudi vzdrževanje v lastnem servisu.

 

 

 

Povpraševanje

    1. LEOSS d.o.o. varstvu osebnih podatkov posveča posebno pozornost. Pravila glede uporabe si preberete v Pravilniku.
 
 
 
 
 

Strokovnjak svetuje

 
 
 
 

Želite povečati produktivnost?

Želite povečati produktivnost?

Naše celovite rešitve krepijo zmožnosti vašega poslovanja. Vaš informacijski sistem dopolnjujejo s sposobnostmi naše tehnologije za maksimalno učinkovitost. Odpravite zastarelo papirno poslovanje ter svoji ekipi zagotovite ažurne podatke tam, kjer jih potrebuje. Več ...

 
 
 
 
  • Zebra
    Zebra
    Honeywell
    Honeywell
    Nicelabel
    Nicelabel
    Pricer
    Pricer
    Denso
    Denso
    Godex
    Godex
    Omron Microscan
    Omron Microscan
    Datalogic
    Datalogic
  • CipherLab
    CipherLab
    Custom
    Custom
    Intermec by Honeywell
    Intermec by Honeywell
    DatamaxOneil
    DatamaxOneil
    NordicID
    NordicID
    Opticon
    Opticon
    Unitech
    Unitech
    Motorola Solutions
    Motorola Solutions
 
 

Spletno naročanje

B2B sistem za enostavno in hitro naročanje opreme za črtno kodo in RFID

Celovite rešitve

Programski paketi MOBOS omogočajo uvajanje rešitev na ključ

Strokovnjak svetuje

Črtna koda in RFID zagotavljata hiter, enostaven in zanesljiv strojni prenos podatkov

 

 
 
 

Povpraševanje

Delovni čas: 7.30 - 15.30
 
 
 

Podpora

 
 
                                 Delovni čas: 7.30 - 15.30
 
 
 

Servis

Delovni čas: 7.30 - 15.30
 
 
 

      

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.