E-mail: leoss@leoss.si telefon: (01) 530 90 20

 
 
 

Prijava na e-novice

 
    1. LEOSS d.o.o. varstvu osebnih podatkov posveča posebno pozornost. Pravila glede uporabe si preberete v Pravilniku.
 
 

Povpraševanje

Vsebina

 
    1. LEOSS d.o.o. varstvu osebnih podatkov posveča posebno pozornost. Pravila glede uporabe si preberete v Pravilniku.
 
 

Urejeno skladišče

Urejeno skladišče

03.02.2020

UREJENO SKLADIŠČE UPORABLJA "ENOTEN JEZIK" NA PRIMERNIH LOGISTIČNIH ETIKETAH

Vsako urejeno skladiščenje izdelkov potrebuje dobro strojno in programsko opremo z enotnim »jezikom«. Ko se pojavi ta potreba, je potrebno implementirati nek standard. Trg jih pozna več, pri nas so najbolj razširjeni standardi GS1. Seveda je želja, da se jih držijo vsi znotraj oskrbovalne verige, česar pa se proizvajalci pogosto ne držijo. Namesto tega si izmislijo svoj »jezik«, kar se čez čas izkaže za napačno (drago) odločitev. Temu botruje kratkovidnost proizvajalca oziroma moč, ki jo velika podjetja imajo.
Znotraj podjetja je skladišče sicer urejeno in komunikacija med označenimi izdelki in programsko opremo poteka odlično, zaplete pa se, ko želimo izdelke dostaviti do trgovca. Proizvajalčeva organizacija – njegova programska oprema ni skladna s trgovčevo – pojavi se potreba po »prevajanju«, kar je na dolgi rok strašno drago.
In ker vsi trgovci uporabljajo predpisani standardni jezik (GS1), pride pri komunikaciji s proizvajalci, ki tega jezika ne uporabljajo, do nepotrebnih stroškov, kar pomeni vsaj tri stvari:
- izgubo časa zaradi dodatnega označevanja izdelkov z novimi črtnimi kodami, ki ustrezajo standardom,
- izgubo denarja zaradi potrebe po kreiranju teh »novih« črtnih kod in
- lahko privede celo do umika izdelkov s trga.
Slednje izdelkom lahko v primeru zmede (neenotnega označevanja izdelkov) tako proizvajalca kot trgovca zelo veliko stane; pa ne samo finančno, pogosto sledi tudi izguba ugleda.


DRŽITE SE GS1 STANDARDOV IN VSE BO TEKLO KOT PO "MASLU"
Ob tem pridemo do ugotovitve, da se je najbolje izogniti nepotrebnim stroškom, povezanim s prevajanjem/tolmačenjem »uporabnikovega unikatnega jezika«, namenjenega vodenju poslovnih procesov in se odločiti za enoten, standarden jezik poslovanja, ki je vsem razumljiv in na podlagi katerega funkcionira vsaka programska oprema:
- ko gre za maloprodajo, POS terminali tako ali tako zaznavajo samo številke, ki jih prečitajo čitalniki črtne kode in jim jih posredujejo, zato sta v praksi v uporabi samo črtni kodi EAN-13 in redkeje tudi EAN-8 (manjši izdelki, na katerih ni prostora za EAN-13).
- zaboji, paketi in palete s temi izdelki, pa so označeni z GS1-128 črtnimi kodami.
Tipi pravih identifikacijskih številk so:
- globalna trgovinska identifikacijska številka (GTIN), se uporablja za enoznačno identifikacijo prodajnih enot,
- zaporedna koda zabojnika (SSCC) je številka oziroma podatkovna struktura, ki se uporablja za identifikacijo logističnih (transportnih in/ali skladiščnih enot),
- globalna lokacijska številka (GLN)

KAKO PRAVILNO OZNAČEVATI IZDELKE

Paletna nalepka GS1 LEOSS

Na zgornji sliki si lahko ogledate primer logistične nalepke po standardih GS1, na spodnji pa so dodana priporočila in omejitve.

Paletna nalepka GS1 LEOSS

PRAVO OZNAČEVANJE IZDELKOV LAHKO ZAGOTOVIMO LE Z DOBRO STROJNO OPREMO
Če želite hitro in učinkovito omogočiti kakovostno označevanje izdelkov, uporabite prave simbologije črtnih kod in izberite pravi repro material (tiskalni trakovi, papirne nalepke, sintetične nalepke, pametne nalepke, tiskalni trakovi za všivne nalepke, kartice) ter prave programe za oblikovanje in tiskanje. Morda boste za svoje specifične zahteve potrebovali tudi katerega izmed dodatkov za tiskalnike. Dobro izbrani repro material si boste potiskali samo z dobrimi tiskalniki etiket (namizni, industrijski, mobilni, tiskalniki za pametne nalepke). Na ta način natisnjene etikete bodo čitljive za praktično katerikoli čitalnik črtne kode (ročni, fiksni, industrijski, OEM).

Urejeno skladišče temelji na:
1. Osnovna identifikacija izdelkov s čitanjem njihovih črtnih kod z:
- osnovnega pakiranja,
- logističnega pakiranja (GS1-128).

2. Vnos informaciji o datumu uporabnosti in šarži:
- ročno ali
- z odčitavanjem GS1-128.

3. Odlaganje palet z izdelki na označene lokacije oziroma mikrolokacije, ki so ključ za delo v skladišču. Zagotavljajo pregled in optimalno logistično uporabo prostora v skladišču.

4. Manipulacija z vsebino v skladišču, kar zagotavlja optimalne poti ob upoštevanjem različnih metod (FIFO, FEFO...).

5. Takšna organizacija zagotavlja optimalno uporabo informacij za pakiranje in ob podpori logističnega programa tudi maksimalno moč skladišča.

ZAKLJUČEK
Zaključimo lahko, da je urejeno skladišče plod:
- sinhronizacije proizvodnje s povpraševanjem potrošnikov,
- izbire prave programske opreme v skladiščih (REGAL, ONLINE LOKACIJSKI WMS, RFID),
- ob uporabi dobre strojne opreme (tiskalniki etiket (namizni, industrijski, mobilni, tiskalniki za pametne nalepke) in čitalniki črtne kode (ročni, fiksni, režni, industrijski, OEM) ter ročni terminali oziroma dlančniki),
- osnova za vse pa je upoštevanje gs1 standardov.

DODATEK

V naslednjem IT_Gibanju se lahko nadejate bolj podrobno razloženo, kako urediti skladišče v nekaj korakih.

 

Povpraševanje

    1. LEOSS d.o.o. varstvu osebnih podatkov posveča posebno pozornost. Pravila glede uporabe si preberete v Pravilniku.
 
 
 
 
 

Želite povečati produktivnost?

Želite povečati produktivnost?

Naše celovite rešitve krepijo zmožnosti vašega poslovanja. Vaš informacijski sistem dopolnjujejo s sposobnostmi naše tehnologije za maksimalno učinkovitost. Odpravite zastarelo papirno poslovanje ter svoji ekipi zagotovite ažurne podatke tam, kjer jih potrebuje. Več ...

 
 
 
 
  • Zebra
    Zebra
    Honeywell
    Honeywell
    Nicelabel
    Nicelabel
    Pricer
    Pricer
    Denso
    Denso
    Godex
    Godex
    Omron Microscan
    Omron Microscan
    Datalogic
    Datalogic
  • CipherLab
    CipherLab
    Custom
    Custom
    Intermec by Honeywell
    Intermec by Honeywell
    DatamaxOneil
    DatamaxOneil
    NordicID
    NordicID
    Opticon
    Opticon
    Unitech
    Unitech
    Motorola Solutions
    Motorola Solutions
 
 

Spletno naročanje

B2B sistem za enostavno in hitro naročanje opreme za črtno kodo in RFID

Celovite rešitve

Programski paketi MOBOS omogočajo uvajanje rešitev na ključ

Strokovnjak svetuje

Črtna koda in RFID zagotavljata hiter, enostaven in zanesljiv strojni prenos podatkov

 

 
 
 

Povpraševanje

Delovni čas: 7.30 - 15.30
 
 
 

Podpora

 
 
                                 Delovni čas: 7.30 - 15.30
 
 
 

Servis

Delovni čas: 7.30 - 15.30
 
 
 

      

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.