E-mail: leoss@leoss.si telefon: (01) 530 90 20

 
 
 

Prijava na e-novice

 
    1. LEOSS d.o.o. varstvu osebnih podatkov posveča posebno pozornost. Pravila glede uporabe si preberete v Pravilniku.
 
 

Povpraševanje

Vsebina

 
    1. LEOSS d.o.o. varstvu osebnih podatkov posveča posebno pozornost. Pravila glede uporabe si preberete v Pravilniku.
 
 

Najpogostejša vprašanja uporabnikov o popisu osnovnih sredstev s programom LEOSS InvOS

Najpogostejša vprašanja uporabnikov o popisu osnovnih sredstev s programom LEOSS InvOS

11.10.2022

1. Je program kompatibilen z našim računovodskim programom?

Naša rešitev se enostavno lahko poveže s katerim koli programom, saj je treba
zagotoviti zgolj vhodne podatke v csv, txt ali excel obliki, ki se jih potem uvozi v
naš sistem. Kot povratno informacijo se lahko pripravi txt, csv ali tudi excel
oblika.

 

2. Ali moram biti med celotnim popisom povezan na Wi-Fi?

Ne. Med samim popisom OS ni potrebno biti povezan na Wi-Fi, povezava mora
biti vzpostavljena le pri pošiljanju podatkov iz dlančnika na PC-program in
obratno.

 

3. Koliko časa je potrebnega za nastavitev programa in do začetka izvedbe
inventure?

Predvidoma 2 – 3 ure skupaj z namestitvijo sistema in izobraževanjem, ki lahko
poteka tudi na daljavo. Uporabniki prejmejo tudi pisna navodila ter obsežen video
ter pomoč pri uvozu podatkov nazaj v računovodski program.

 

4. Ali je mogoč tudi najem programske opreme?

Da. Pri LEOSS-u poleg nakupa celotne programske opreme in dlančnikov
ponujamo tudi možnost najema. Najem je mogoč za celotni paket programske
opreme (dlančnik, rešitev v oblaku) za obdobje več tednov ali samo dnevni
najem.

 

5. Ali imam lahko več vzporednih popisov za isto podjetje?

Da. Podjetje ima lahko več odprtih inventur oziroma baz, ki med seboj niso
povezane. Bazo se pred pričetkom popisa izbere tako na vašem PC-ju kot tudi na
dlančniku.

 

6. Katere so najbolj uporabne funkcije v aplikaciji InvOS?

- Avtomatska sprememba lokacije OS na trenutno lokacijo popisa
- Pregled popisanih, nepopisanih in manjkajočih OS na trenutni lokaciji
- Urejanje sredstva med samim popisom in dodajanje opomb
- Možnost slikanja sredstva
- Sprotni vnos novega osnovnega sredstva sistem

 

7. Katere so najbolj uporabne funkcije na PC programu InvOS Manager?

- Pregled prejšnje lokacije sredstva
- Filtri statusov obdelanosti
- Iskanje sredstva po korenu besede
- Možnost tiskanja nalepk iz programa
- Možnost pregleda popisovalcev določenih sredstev
- Ali je sredstvo na novo dodano
- Možnost izvoza trenutnega pogleda in izbiranje predloge pregleda
podatkov


8. Ali lahko popis opravim tudi s pametnim telefonom?

Da, potreben je le nakup primerne licence in mora delovati na Android
operacijskem sistemu. Po večletnih uporabniških izkušnjah pa smo v podjetju
ugotovili, da je popis z dlančnikom bistveno lažji, hitrejši in varnejši, saj je
dlančnik bolj robusten, bolj odporen proti padcem in vlagi ter v nasprotju s
telefon, ki za odčitavanje uporablja kamero, uporablja čitalniški modul s katerim
prebere črtne kode hitreje in zanesljiveje, tudi ob morebitnih poškodbah nalepk.


9. Ali je PC del rešitve omejen na uporabnike/naprave?

Ne. PC del programa InvOS Manager se lahko nastavi na poljubno število
računalnikov, za dostop pa se lahko uporabnik prijavi s svojim uporabniškim
imenom in geslom.


10. Ali je pomoč pri vnos podatkov iz računovodskega programa v InvOS
plačljiva?

Ne. V kolikor imate rešitev v oblaku, ki vključuje tudi vzdrževalno pogodbo, vam
pri vnosu podatkov v naš program in potem tudi uvoz v računovodski program,
pomaga naša podporna ekipa, ki vam je na voljo vsak delovnik, tako na vaši
lokaciji kot tudi na daljavo.


Več o popisu osnovnih sredstev si lahko preberete na naši spletni strani. V kolikor
pa ste prejeli več vprašanj kot odgovorov, ne odlašajte ter se obrnite na nas, kjer
vam bomo pomagali, da skupno pridemo
do hitre, natančne in učinkovite rešitve.

 
 
 
 
 
 

Strokovnjak svetuje

 

Želite povečati produktivnost?

Želite povečati produktivnost?

Naše celovite rešitve krepijo zmožnosti vašega poslovanja. Vaš informacijski sistem dopolnjujejo s sposobnostmi naše tehnologije za maksimalno učinkovitost. Odpravite zastarelo papirno poslovanje ter svoji ekipi zagotovite ažurne podatke tam, kjer jih potrebuje. Več ...

 
 
 
 
  • Zebra
    Zebra
    Honeywell
    Honeywell
    Nicelabel
    Nicelabel
    Pricer
    Pricer
    Denso
    Denso
    Godex
    Godex
    Omron Microscan
    Omron Microscan
    Datalogic
    Datalogic
  • CipherLab
    CipherLab
    Custom
    Custom
    Intermec by Honeywell
    Intermec by Honeywell
    DatamaxOneil
    DatamaxOneil
    NordicID
    NordicID
    Opticon
    Opticon
    Unitech
    Unitech
    Motorola Solutions
    Motorola Solutions
 
 

Spletno naročanje

B2B sistem za enostavno in hitro naročanje opreme za črtno kodo in RFID

Celovite rešitve

Programski paketi MOBOS omogočajo uvajanje rešitev na ključ

Strokovnjak svetuje

Črtna koda in RFID zagotavljata hiter, enostaven in zanesljiv strojni prenos podatkov

 

 
 
 

Povpraševanje

Delovni čas: 7.30 - 15.30
 
 
 

Podpora

 
 
                                 Delovni čas: 7.30 - 15.30
 
 
 

Servis

Delovni čas: 7.30 - 15.30
 
 
 

      

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.