E-mail: leoss@leoss.si telefon: (01) 530 90 20

 
 
 

Prijava na e-novice

 
    1. LEOSS d.o.o. varstvu osebnih podatkov posveča posebno pozornost. Pravila glede uporabe si preberete v Pravilniku.
 
 

Povpraševanje

Vsebina

 
    1. LEOSS d.o.o. varstvu osebnih podatkov posveča posebno pozornost. Pravila glede uporabe si preberete v Pravilniku.
 
 

POS davčne blagajne za gostince

LEOSS

Prodajalec: LEOSS

Kako dvigniti kakovost opravljenih storitev in s tem v lokal zvabiti več gostov? Kako pospešiti izdajo naročil (gostinskih storitev) ter povečati storilnost strežbe in kuhinje? Celovito rešitev POS davčne blagajne uporablja več kot 3.800 gostinskih lokalov v 19 državah sveta in z njo letno izda 6,5 milijonov računov. POS davčne blagajne za gostince so orodje, s katerim postavite pravila poslovanja (zaledna pisarna), zadostite zakonskim zahtevam, obvladujete prevzem in izdajo naročil, povežete strežbo s kuhinjo, poskrbite za skladišče in celo približate jedilnik gostom. Rok za uvedbo fiskalizacije se izteka, zato je zdaj pravi čas, da pospešite proces naročanja z uporabo tabličnih računalnikov in navdušite svoje goste z odličnim pristopom in storitvijo.

Preizkusi brezplačno

 
 
 

Zmožnosti

Izdaja računov

Cilj je optimizacija procesa izdaje računov, od dodajanja postavk na račun do definiranja prilog in načina plačila računa (gotovina, kartica, vriman, predračun).

Analize in poročila povezane s prodajo artiklov

Z enostavnim vnosom naročene količine enostavno izdate račun za artikle, ki jih prodajate na kilograme ali litre, npr. ribe ali vino. Program poskrbi, da je cena točna.

Delo po mizah

V nekaterih lokalih je sistem dela po mizah nujno potreben. Naša rešitev močno olajša tak način dela in zmanjšuje čakanje na postrežbo.

Delo s posebnimi cenami ("happy hour")

Upoštevanje popusta na računih v času "happy hour" cen je enostavno in povezljivo z načinom plačila, s katerim želi gost plačati.

Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)

Sistem omogoča projekcijo prometa in dobička na mesečni ravni, postavljanje realnih poslovnih ciljev in boljšo organizacijo osebja ter znižanje stroškov. Omogočena je izdelava poročil ob zaključku izmene, za določeno obdobje in pregleden diagramski prikaz.

Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)

Edini način kako vzpostaviti uspešna pravila za skladiščno poslovanje je definiranje procesov in procedur v skladišču. Prevzem blaga na skladišče, pregled nad stanjem zalog, korekcija zalog, spremembe napačno vnešenih merskih enot, spremljanje nabave po dobaviteljih.

Analiza prometa, poročila o porabi in stanja skladišča

Sistem omogoča delo z več različnimi skladišči, iz katerih se izdajajo zaloge in vsaki kategoriji artiklov oz. blaga je moč pripisai oz. nastaviti želeno skladišče.

Mobilno naročanje in delo s tabličnimi napravami

Pospešite proces naročanja z uporabo tabličnih računalnikov in navdušite svoje goste z odličnim pristopom in storitvijo. Jedilni list na tabličnih računalnikih omogoča gostom lažje in modernejše naročanje ter hitrejšo postrežbo.

Delo s kuhinjskim monitorjem

Tablični računalnik v kuhinji v realnem času prikazuje natakarjeva sprejeta naročila. Poleg teh se prikazuje tudi pred koliko časa je bilo naročilo sprejeto, kar služi kot orientacija “zamude” naročila. Tako se pospeši hitrost izdaje naročil jedi iz iz kuhinje in zmanjša možnost napak v komunikaciji ter s tem poveča zadovoljstvo strank.

STANDARDNAPREDNOPO MERI

Za takojšen začetek!

  • za gostince, ki ne vodijo skladišča
  • izdaja računov
  • analize in poročila povezane s prodajo artiklov

Eleganta rešitev za vaše poslovanje.*

  • komplet za vodenje gostinskega lokala
  • delo po mizah
  • delo s posebnimi cenami ("happy hour")
  • kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • analiza poročila o porabi
  • skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • analiza prometa in stanja skladišča

* vključuje standardno verzijo

Popolnoma prikrojena rešitev za vaše poslovanje.*

  • za prave profesionalce
  • mobilno naročanje
  • delo v mreži
  • delo s tabličnimi napravami
  • delo s kuhinjskim monitorjem

 

 

* vključuje standardno in napredno verzijo

Področja uporabe POS blagajne:

  • trgovina
  • gostinstvo
  • turizem
  • kultura
  • vlada in javna uprava 

Povpraševanje

    1. LEOSS d.o.o. varstvu osebnih podatkov posveča posebno pozornost. Pravila glede uporabe si preberete v Pravilniku.
 
 
 

Strokovnjak svetuje

 

Iskalnik po produktih

 
 
 
 
  • Zebra
    Zebra
    Honeywell
    Honeywell
    Nicelabel
    Nicelabel
    Pricer
    Pricer
    Denso
    Denso
    Godex
    Godex
    Microscan
    Microscan
    Datalogic
    Datalogic
  • CipherLab
    CipherLab
    Custom
    Custom
    Intermec by Honeywell
    Intermec by Honeywell
    DatamaxOneil
    DatamaxOneil
    NordicID
    NordicID
    Opticon
    Opticon
    Unitech
    Unitech
    Motorola Solutions
    Motorola Solutions
 
 

Spletno naročanje

B2B sistem za enostavno in hitro naročanje opreme za črtno kodo in RFID

Celovite rešitve

Programski paketi MOBOS omogočajo uvajanje rešitev na ključ

Strokovnjak svetuje

Črtna koda in RFID zagotavljata hiter, enostaven in zanesljiv strojni prenos podatkov

 

 
 
 

Povpraševanje

(01) 530 90 20
040 480 006
Delovni čas: 7.30 - 15.30
 
 
 

Podpora

(01) 530 90 29
040 211 230
Delovni čas: 7.30 - 15.30
 
 
 

Servis

(01) 530 90 26
031 373 583
Delovni čas: 7.30 - 15.30
 
 
 

      

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.